Dieta startowa

Dieta z dowozem

Ile możesz zjeść kalorii?

Wszyscy, którzy się odchudzają, lub którzy kiedyś się odchudzali na pewno wiedzą, że proces ten nie należy do prostych. Przede wszystkim liczy się silna wola i dobrze dobrany jadłospis. Jeżeli będziemy jadali rozsądnie, i jeśli nie będziemy się za bardzo głodzili to szanse na sukces są znacznie większe. Wzorcem rozsądnej metody może być dieta startowa. Jest to doskonała propozycja dla tych, którzy próbowali już różnych rozwiązań.

Dieta zakłada spożywanie pięciu posiłków dziennie. Jej nazwa wzięła się stąd, że to właśnie na początek dnia czyli na śniadanie należy zjeść najbardziej obfity posiłek. Może to być kanapka z razowego chleba z żółtym serem, jajko na twardo, wędliny, biały twaróg lub jogurt. Taki posiłek powinien być zjedzony nie później niż godzinę po przebudzeniu. Kolejna przekąska to dieta połączona ryżu z chudym mięsem, kaszy z warzywami lub razowy makaron. Trzecią przekąską spożywaną w ciągu dnia może być jakiś owoc, pestki ze słonecznika lub lekkie warzywo. Co do czwartego i piątego posiłku, to im mniejsze porcje tym lepiej. Na kolację można zjeść surówkę z warzyw, grillowaną rybę lub krewetki.

Leave a Reply